Top weekend

19 januari 2015 - Cuzco, Peru

Het weekend begon met een geweldige avond van snelle pasjes en duizelingwekkende draaien. Als je een beetje rondkeek alsof je wel wilde dansen kwam er altijd wel iemand naar je toe die het je kon leren. Echt iedereen kan hier dansen, zo jaloersmakend en ik zal het zeker missen als ik weer in Nederland ben.
Gelukkig waren er een aantal mensen die het me wel wilden leren zodat er een beginnetje is gemaakt.

Laat gaan slapen en de volgende dag was een regendag. Films kijken en samen pizza gegeten om niet al te laat naar bed te gaan na nog een film. Deze was in het Spaans maar gelukkig had ik hem al gezien zodat ik alles kon volgen.

Gisteren was het heerlijk weer, blote benen, cocktails maken, zonnen en spelletjes doen. Er kwamen weer nieuwe mensen bij en daarmee ook weer nieuwe namen. HELP...
Ook geluncht met de metalman, Tony, die bij mij in het huis slaapt. Het was heel gezellig! Ook is er een Nederlander bij gekomen voor een maand maar hij is een beetje een zeurpiet. Niet genoeg luxe, wat verwacht je als je het goedkoopste airbnb van Cusco boekt.... Maar goed, het positieve is dat het soms ook wel leuk is iets in het Nederlands te kunnen zeggen.

's Avonds schnitzels en bratkartoffeln maken volgens Duits recept. We stonden erg lang in de keuken want koken met enorme pannen is iets heel anders dan iedereen gewend is. Zelfs ik vond de schnitzel lekker dus dat zegt wat over de kookkunsten van onze Duitse chef. Ik ben inmiddels erg geoefend in het schoonbikken van pannen. Met zout los je alles op blijkt maar weer :)

Het begon keihard te regenen maar we wilden nog per se even uit. Op naar de bar om de hoek dus met z'n vieren en toen toch nog maar even naar Mama Africa. Om 03:00 was ik thuis en inmiddels zit ik op mijn kamer te schrijven aan mijn blog.
Er zijn 3 Amerikanen bij gekomen, zij blijven 2 nachten en hoppen dan weer verder. Lekker op z'n Amerikaans rondje Zuid-Amerika. Ik moet er zelf niet aan denken en vind het heerlijk om hier rond te lopen en niet voor iedere dag een plan te hebben en de cultuur te ervaren in plaats van te bekijken.

Zo, op naar Spaanse les :)
hasta luego

1. Marleen:
    21 januari 2015
    Superleuk en inspirerend om al je verhalen te lezen Lisa!!
    Mucha suerte con Español y escribas pronto ? :)
  2. Lisa:
    21 januari 2015
    Ahora escribo y hablo un poquito :)
    Espero que mejore rapido....
  3. Marleen:
    21 januari 2015
    Hahah, aprendo mucho de tú! Saludos a sus amigos :)
    Buenas noches!